Reklamacje i zwroty
ZWROTY I REKLAMACJE:
Reklamacje Klient może złożyć, według swojego wyboru, za pośrednictwem:
- Formularza reklamacji dostępnego w dedykowanej zakładce strony reklamacje.wiejskazagroda.pl lub na adres e-mail: reklamacje@mppk.pl;
- pisemnie na adres: MPPK GROUP Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Północna 1 bud. 2, 51 – 180 Szymanów, z dopiskiem „Reklamacja”.
Reklamacja powinna zawierać następujące dane Klienta:
- Imię i nazwisko, nazwę firmy, NIP (gdy dotyczy),
- Adres e-mail,
- Adres (opcjonalnie),
- Dowód zakupu: numer Zamówienia, numer paragonu fiskalnego lub faktury VAT, numer listu przewozowego lub inny,
- Opis przedmiotu reklamacji, w tym nazwę Towaru, kod EAN i ilość,
- Zdjęcia wady (zalecane),
- Podpis (w przypadku reklamacji w formie pisemnej).
ODSTĄPIENIE OD UMOWY:
- Konsumentom oraz Przedsiębiorcom z uprawnieniami konsumenta przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy sprzedaży Towarów bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni od dnia Dostawy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od Umowy przed jego upływem. Po upływie tego terminu, prawo do odstąpienia nie bez podania przyczyny wygasa.
- Pobierz Formularz odstąpienia od umowy