Dostawa, czas i koszty wysylki
TEREN WYSYŁKI
- Swoje przesyłki dostarczamy na terenie Polski.
- W sprawie wysyłek za granicę prosimy o kontakt z: sklep@mppk.pl. Pod tym adresem uzyskasz indywidulaną wycenę dostawy oraz szczegóły wysyłki.
FORMY DOSTAWY
Zamówienia dostarczamy do Ciebie za pośrednictwem:
- Inpost Kurier
- Inpost Paczkomat 24/7 – do wybranego paczkomatu
- Kurier DHL
- DHL Automaty POP BOX oraz POP (do wybranego punktu)
- Kurier DPD
UWAGA!
- Paczki do wagi 19 kg mogą zostać wysyłane Paczkomatem lub DHL Automaty POP BOX oraz POP
- Paczki powyżej wagi 19 kg zostaną wysyłane kurierem DHL lub kurierem InPost
- Paczki o niestandardowych wymiarach, które nie zmieszczą się w paczkomatach, nie będą mieć opcji wyboru dostawy w tej formie. Domyślą formą dostawy w takich przypadkach, pozostaje dostawa kurierska.
KOSZTY DOSTAWY
Koszty wysyłki są doliczane do zamówienia. Koszt dostawy zamówienia jest uzależniony od wartości zamówienia.
Dostawa do Paczkomatu InPost lub kurier Inpost:
- dla wszystkich zamówień o wartości większej lub równej 100 zł jest BEZPŁATNA
- dla wszystkich zamówień o wartości do 100 zł, wynosi 15 zł
Dostawa kurierem DHL lub DHL Automaty POP BOX oraz POP pod wskazany adres:
- dla wszystkich zamówień o wartości większej lub równej 100 zł jest BEZPŁATNA
- dla wszystkich zamówień o wartości do 100 zł, wynosi 15 zł
Oferta dotycząca braku kosztów dostawy nie obowiązuje w przypadku wyboru formy płatności „za pobraniem”, niezależnie od wartości zamówienia. Koszt dostawy zamówienia w przypadku formy płatności „za pobraniem” każdorazowo wynosi 15 zł.
CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA
- Wszystkie złożone zamówienia staramy się realizować jak najszybciej.
- Czas dostawy zamówienia przez firmę kurierską DHL wynosi maksymalnie 24 godziny (w dzień roboczy), od chwili wydania paczki firmie kurierskiej.
- Czas dostawy zamówienia przez firmę kurierską DHL wynosi maksymalnie 24 godziny (w dzień roboczy), od chwili wydania paczki firmie kurierskiej.
- W przypadku płatności przelewem, powyższe terminy dostaw zostają wydłużone o czas realizacji przelewu (sklep przystępuje do realizacji zamówienia po zaksięgowaniu wpłaty na koncie).
- Czas oczekiwania na realizację może zostać wydłużony ze względu na zdarzenia nadzwyczajne, będące skutkiem działania siły wyższej lub ze względu na zdarzenie, które nie powstało z winy sprzedawcy.
- W sytuacji opóźnienia wynikającego z działania siły wyższej lub ze zdarzeń, które nie powstały z winy sprzedawcy – nie ponosi on odpowiedzialności za niedotrzymanie terminu realizacji i za wynikłą z tego powodu szkodę.
- W przypadku opóźnienia czasu realizacji zamówienia, sprzedawca zobowiązany jest do zawiadomienia klienta o istnieniu przeszkody w realizacji zamówienia i przedstawienia nowego terminu realizacji.
DOWÓD ZAKUPU
Dowód zakupu (faktura VAT lub paragon) zostaje dołączony do przesyłki. Dane umieszczone na fakturze VAT są zgodne z podanymi przez Klienta przy składaniu zamówienia.
SZCZEGÓŁY DOSTAWY
- Po złożeniu zamówienia w naszym sklepie i wyboru dostawy otrzymasz od nas maila z numerem listy przewozowego, który pozwoli Ci śledzić przesyłkę.
- Odbierając dostarczoną przez dostawcę przesyłkę z towarem, zbadaj ją w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju.
- Jeżeli stwierdzisz, że w czasie dostawy nastąpił ubytek lub uszkodzenie towaru, dokonaj wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności dostawcy. Sporządź protokół szkody w obecności kuriera.
- W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki podczas jej odbioru niezwłocznego poinformuj o tym sprzedawcę.
- W razie problemów z przesyłką prosimy o kontakt ze: sklep@mppk.pl.
Więcej szczegółowych informacji na temat dostawy, formy czy czasu realizacji znajdziesz w REGULAMINIE SKLEPU.